Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Tak, w takim przypadku prosimy o wiadomość e-mailową z prośbą o połączenie przesyłek.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Wysłane do Paczkomatu lub kurierem do 5 dni roboczych.

Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?

Prowadzimy tylko sprzedaż wysyłkową.

Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

Tak, oczywiście jest taka możliwość. Jest to jedna z wielu dodatkowych opcji, którą można wybrać przy składaniu zamówienia.

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Tak, wysyłamy przesyłki w Polsce jak i za granicą.

Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy: Kurier/Paczkomaty InPost.
15 zł Przedpłata – Kurier/Paczkomat
20 zł Pobranie – Kurier Paczkomat
55 zł Przedpłata – Kurier Europa po za granicami Polski
75 zł Przedpłata – Kurier po za granicami Europy.

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Płatności on-line Prosimy dokonywać przez naszą stronę internetową www.tenezito.com.pl .
W razie konieczności prosimy o płatność na nasz numer konta bankowego:
36102010260000100204446084

W jakiej walucie można dokonać płatności?

Płatności, również za wysyłki zagraniczne, można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.

Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?

Płatności on-line można dokonać w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Po upływie 24 godzin jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu. Wykonujemy tylko zwroty na podane przez klienta konto bankowe. Przelewy zwrotne wykonuje firma MAKAN HLODING SP. Z O.O

Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Oczywiście, produkty można zwracać bez podawania przyczyny w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

Zwrotu należy dokonać na adres: Tenezito, ul. Marii Świątkiewicz 51 lokal D8, 05-552 Mroków.
Koszty przesyłki za zwrot ponosi klient

Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jak postępować, jeśli chcę zareklamować produkt?

Należy skontaktować się z firmą Tenezito drogą mailową : grupamakan@gmail.com
Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z
opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.