Zaznacz stronę

Regulamin

1. Tenezito Marlena Szajbler jest producentem odzieży. Sklep Tenezito umożliwia zakup produktów za pośrednictwem sieci Internet.Umowa sprzedaży towarów zawierana jest między użytkownikiem sklepu, a sklepem Tenezito. Firma  zarejestrowana jest w Centrali Ewidencji i Informacji o działalnosci gospodarczej.

Siedziba: Ul. Calineczki 8-12C/28 05-091 Ząbki Numer NIP: 1132892065 Numer REGON: 361863425

2. Kontakt ze sprzedawcą odbywa się przez wiadomości za posrednictwem portalu Facebook: www.facebook.com/tenezito
Kontakt mailowy: Tenezito@gmail.com
Informacje o zwrotach -> pkt. 5 regulaminu.

3. Płatnosci dokonywane są przez: Przelewy 24, Paypal oraz za pobraniem. Termin zapłaty w przypadku wyboru przez konsumenta opcji “przelewy24” lub “paypal” to 2 dni robocze. Po tym terminie zamowienie bedzie anulowanie. Jezeli zamówienie zostało anulowane, a chcą Państwo zakupić towar ponownie, prosimy o ponownie złożenie zamówienia i zaplate.

4. Dostawa:
A) List Polecony Priorytetowy 8zł dostawa 1-2 dni robocze
B) Paczaka krajowa Extra24h Cena 16 zł – Czas dostawy jeden dzien roboczy liczony od wysylki ktore odbywaja sie codziennie od pon do pt o godz. 13.00
C) List polecony priorytetowy Zagraniczny 21zł dostawa do 7 dni roboczych.
(Dostawa może opóźnić się z przyczyn niezależnych od producenta).
D) odbiór osobisty po wpłacie na konto. Po zakupie należy umówic sie na odbiór zamówienia poprzez wiadomość na facebooku Tenezito. (Warszawa Ząbki)

5. A. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[ 1 ] Kodeksu Cywilnego może od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie go przed jego upływem. B. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru. D. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Konsument ma obowiazek zwrócić rzecz przedsiębiorcy na swój koszt na adres Tenezito Ul. Calineczki 8-12C/28 05-091 Ząbki, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy. ZAKUPIONY TOWAR trzeba wysłać wraz z wypełnionym FORMULARZEME. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu na konto podane w oświadczeniu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania.

-> FORMULARZ POBIERZ TUTAJ <-

6. Pomyłka: Jezeli został dostarczony inny produkt niż był zamawiany prosimy wysłaniem go przedsiębiorcy na swój koszt( Tenezito ul. Ul. Calineczki 8-12C/28, 05-091 Ząbki, listem poleconym ( koszt bedzie zwrócony) oraz zawrcie w nim informacji o pomyłce oraz jaką rzecz mamy wysłac oraz na jaki adres.
7. Wymiana Towaru: Jezeli chcą państwo wymienic produkt na inny prosimy o wysłanie na adres: Tenezito ul.Calineczki 8-12C/28, 05-091 Ząbki z informacja na jaki produkt mamy wymienic oraz adresem do wysyłki.
8. Reklamacja: Przedsiebiorca odpowiada za cechy produktu określone w  ofercie sprzedawcy, ( kolor, rozmiar, wygląd itp) Odpowiedzialność za istnienie wad ponosi przedsiębiorca z mocy prawa, a jej zakres okreslają przepisy art. 556kc oraz 556 1-556 3kc. Jeżeli kupiony towar ma wade( brak jakiejkolwiek z tych cech), konsument może złożyć reklamacje, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). W przypadku reklamacji towaru Klient powinien wysłac towar na adres: Tenezito ul. Ul. Calineczki 8-12C/28 05-091 Ząbki, podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu. Reklamacje bedą rozpatrzone do 7 dni roboczych.

9. Warunki techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Usługodawcy.

– Komputer lub inne urządzenie z dostępem do Internetu,

– Przeglądarka internetowa:

– Internet Explorer w wersji 6.0 lub nowszej,

– Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub nowszej,

– Opera w wersji 9.0 lub nowszej,

– Google Chome w wersji 2.0 lub nowszej,

– Apple Safari w wersji 3.0 lub nowszej,

– Minimalne ustawienia rozdzielczości ekranu to 1024 x 768 pikseli.

– Dostęp do poczty elektronicznej.

10. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

11.4. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez sklep, drogą elektroniczną mogą być składane poprzez przesłanie reklamacji za pomocą portalu Facebook www.facebook.com/Tenezito lub na adres e-mail Tenezito@gmail.com. Reklamacja Klienta powinna zawierać oznaczenie usługobiorcy oraz krótki opis reklamacyjny. Reklamacje bedą rozpatrzone do 7 dni roboczych od otrzymania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony na wskazany przez Klienta adres poczty e-mail.